Jij gaat het maken zal dit najaar veel online te zien zijn. Via verschillende social kanalen gaan we weer campagne voeren om de buitenwereld te interesseren voor (het werken in) de bouw en infra.

In verband met de onderwijsbeurzen, starten we medio september met onze campagne gericht op jongeren. Naast de eerdere filmpjes, zijn deze keer ook de verdiepingsvideo's gericht op de infra onderdeel van de middelenmix. Mocht je ze nog niet gezien hebben, neem dan even een kijkje op onze site bij werkvoorbereider of uitvoerder infra. Check dan gelijk ook onze nieuwe campagnevideo van DJ Mikky.

November campagne voor switchers

Later in het jaar, in november, gaan we campagne voeren waarbij we ons richten op de groep (potentiële) zij-instromers. We hebben al een uitgebreid voortraject achter de rug, waarbij we drijfveren en drempels in kaart hebben gebracht die switchers mogelijk ervaren. En nu starten we met een creatieve uitwerking. Hou de site in de gaten, we lichten binnenkort een tipje van de sluier op.